Cadeau Spécial
Cadeau Spécial
  • Bezorging enkel binnen Nederland!
  • Voor 13.00 uur besteld = vandaag verzonden.
  • Veilig betalen.
  • Altijd incl. gratis wenskaart.
  • Unieke cadeaus.
Cadeau Spécial
Cadeau Spécial
  • Home
  • Brievenbuspost
  • Examen / Geslaagd
  • Pasen
  • Helium Ballon
  • Kids
  • Cadeau voor Hem / Haar
  • Beterschap
  • Geboorte
  • Snoep en Chocolade
  • Thema Snoepdoosjes
  • Liefde
  • Moederdag
  • Vaderdag
  • Fun
  • Cadeau met Naam
  • Contact
  • Zakelijke bestellingen
  • Bezorginformatie
  • Account
  • 0 Winkelwagen
  1. Home
  2. »Liefde
Geen producten in deze categorie.

Veelgestelde vragen

Ik wil een pakketje bestellen en pas volgende week laten versturen, kan dat?

Dat kan zeker, u kunt op de productpagina de verzenddatum invullen. Wij zullen uw pakket dan op de aangegeven datum versturen.

 

Ik ben vergeten om een tekst voor de wenskaart in te vullen, kan dit alsnog?

Indien u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen kunnen er nog wijzigingen worden aangebracht. Neem in dat geval even contact op via e-mail of Whatsapp (of via het contactformulier) om uw wijziging door te geven.

 

Ik heb een bestelling gedaan en wil weten of deze al bij de ontvanger is aangekomen, kan dat?

Dat kan zeker. U krijgt op het moment van verzenden een email van ons met een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track en Trace code. Via deze code kunt u precies zien waar uw bestelling zich bevind en wanneer deze bezorgd wordt.

 

Waar moet ik het adres van de ontvanger invullen?

Wanneer er om adresgegevens gevraagd wordt vult u hier uw eigen adresgegevens in. Vervolgens kunt u een vakje aanvinken met de tekst "Vink dit vakje aan om een afwijkend afleveradres in te voeren". Vervolgens verschijnt er een tweede adresveld waar u de gegevens van de ontvanger kunt invullen. Indien u uw eigen gegevens niet achter wilt laten kunt u ook in het eerste adresveld de gegevens van de ontvanger invullen. u hoeft dan het vinkje voor een tweede adres niet aan te vinken.

 

Kan het cadeau zonder factuur of pakbon verzonden worden zodat ik het direct als cadeau naar de ontvanger kan versturen?

Jazeker, wij versturen al onze cadeaus zonder factuur of pakbon als een feestelijke verrassing.

 

Er is iets mis gegaan, wat nu?

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om alles goed te laten verlopen, kan er onverwachts altijd iets mis gaan.

Heeft u een vraag of een klacht?

Neem dan alstublieft contact op via e-mail, Whatsapp of via het contactformulier. Wij kijken graag met u mee naar een oplossing.

Algemene Voorwaarden

Aanvullende Voorwaarden

Privacy Verklaring

Contact

Bezorginformatie

Garantie en Klachten

Zakelijke bestellingen

Herroepingsrecht/ Retourneren

KVK 86072072

BTW NL004185210B29

info@cadeauspecial.nl

WhatsApp 0617102508

Trustmark webshop

“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

 

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

 

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

Neem contact met ons op
© 2022 - 2025 Cadeau Spécial